Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem – posumowanie warsztatu „Psychologia Kontaktu z Klientem”

W dniu 31.01.2009 odbył się kolejny z cyklu warsztat organizowany w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem. Tym razem naszym gościem był Krzysztof Grabarczyk – coach
i trener biznesu, psychoterapeuta NLP. 
Temat szkolenia „Psychologia kontaktu z klientem” cieszył się dużą popularnością, o czym najlepiej świadczyła rekordowa liczba chętnych do udziału w tym warsztacie.
W trakcie zajęć uczestnicy mieli okazję poznać podstawy budowania dobrego kontaktu
z klientem podczas procesu sprzedaży, w tym najczęstsze błędy popełniane nawet przez doświadczonych handlowców i dobre zwyczaje, które zwiększają szansę na udaną transakcję. 
Uczestnicy nauczyli się m.in. co zrobić, kiedy klient twierdzi, że interesuje go wyłącznie cena lub gdy korzysta już z usług konkurencji, dowiedzieli się jak sprawnie dopasować się do wymogów rozmowy z konkretnym klientem, poprzez rozpoznanie meta – programów (pojecie zaczerpnięte z NLP), którymi on się posługuje, a także poznali zasady budowania kontaktu z klientem i skutecznej sprzedaży, bez stosowania technik manipulacyjnych. Ponadto skorzystali z okazji do zadania najbardziej nurtujących ich pytań z zakresu psychologii sprzedaży, a niektórzy zdecydowali się nawet umówić na coaching
i indywidualne konsultacje.
Dziękujemy uczestnikom za aktywny udział w zajęciach i za opinie na temat warsztatu.

Oto niektóre:
„Trener posiadał obszerną wiedzę w temacie psychologii klienta, potrafił przekazać ją rzeczowo, konkretnie. Podobało mi się :)

„Podobało mi się omówienie przez trenera przypadków case study.”

„Podobało mi przygotowanie do zajęć. atmosfera, dobrze przygotowany materiał.”

– Organizatorzy warsztatu Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem